Det här med att tro att man är smartare än vad man är...

Hej och god forstättning på det nya året!
I nyårspresent till mig själv har jag köpt ett domännamn och en ny epostadress.. 
Ni kan nu, om ni vill, nå mig på [email protected]

Men sen var det ju det där med domännamnet.. Jag kan inte för allt i världen få den att "peka på" dit jag vill att den ska peka... Hm hm hm.. Blir nog ett tredje stycke mail till min nya vän på kundsupporten för att försöka lista ut det här..
Men snart så kan ni kanske hitta mig på hannajosefine.com
Hur långt tid det tar beror på min hjärnas vilja att samarbeta med den världsvidawebben! 

Nu ska jag iväg till gymmet!
Tjipp och hejj!
Skenet kan bedra.. :)

Kommentarer
Postat av: siv

Och hur skall du hinna skriva på ännu ett ställe!

2011-01-03 @ 19:11:51
Postat av: Anonym

Tanken är att jag bara ska skriva där :)

2011-01-03 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0