Young Professional


Hej hej. 
Här har ni mej.
En ung professionell.
De senaste två dagarna har vi varit tvugna att klä upp oss för att gå till skolan.
Igår var vi på Centralbanken och Börsen i Amsterdam och idag var vi hos Handelskammaren i Rotterdam och träffade företagen vi ska samarbeta med.  
Det har varit två rätt intressanta dagar. Idag mer än igår.
Min lärare berättade idag att han såg en potentiell professor i mig. Jag vet inte om det är bra eller dåligt men jag tar det som en komplimang!  
Jag vill avsluta med att säga (speciellt till min mamma) att det inte är klänningen som är kort, det är benen som är långa!
Well hello there! 
Here I am. 
A young professional at peak state. 
The last two days it's been compulsory to dress up for school. Yesterday we where in Amsterdam at the Central Bank and the Stockage Market and today we were at the Chambers of Commerce in Rotterdam to meet the companies we will be working with. 

It have been two quite interesting days.
Today more than yesterday.
My teacher told me today that he saw a young professor in me.
I'm not sure if that's a good or a bad thing but I choose to see it as a compliment! 
To finish I would like to say (especially to my mother) that it's not the dress that is short, it's my legs that are long!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Spännande!

Trivs du bra i skolan? Mycket att göra?

Kram

2010-09-17 @ 19:17:35
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: siv

Har man långa ben får man kompensera med längre kjol!

2010-09-20 @ 13:59:43
Postat av: Marcus

En telefon på väggen? Den var konstig :P

2010-09-20 @ 14:37:46
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0