Sorry för dalig uppdatering

Hej hej!
Dalig uppdatering i helgen da jag var tvungen att lämna tillbaka min lanelaptop i fredags.
Jag har haft en jättetrevlig helg även om den slutade med väldigt begränsad rörlighet i söndags.
I torsdags och fredags hade karen öppet i sin lokal Pisculentis sa da var vi där och dansade grekisk dans (ni vet den där laten som var med i mysteriet pa greveholm pa den tiden det begav sig) och hade det allmänt trevligt.  I lördags var jag först iväg pa ett riktigt slitigt träningspass.. Det var jag och tva killar som hade en fitness coach för oss själva sa det var bara att kämpa pa.. kan ju inte vara sämre än killarna... Efter träningen gick jag, Carmen och Felix till Wereld Haven Dagen, världs hamn dagen, och kollade pa batar och at sill i bröd (sisadär gott) med mera... Pa kvällen var det ett stort fyrverkeri och da var vi massa människor fran Cité huset pa Erasmusbron och kollade..
Pa söndagen var träningsvärken ett faktum och jag kunde knappt sätta mig ner pa en stol utan att ojja och ajja mig en massa.. Som tur är sa känns det mycket bättre idag..

Nu ska jag försöka hitta mitt schema för veckan sa att jag kan planera för veckan! Bilder fran helgen kommer snart!
Hi!
Bad update during the weekend since I had to give back the laptop that I borrowed from school on friday.

I've had a lovely weekend even though it ended in very limited movability on Sunday.
On thursday and friday the student union had events in their local Pisculentis so we were there and had a great time.. even did greek folkdancing!
On Saturday I woke up early and had a real hardcore workout  with two guys and a fitness coach.. Since I couldn't be worse than the guys I just had to fight to keep up! :p
After work out me Carmen and Felix went to World Port Days and watched boats and ate Herring amongst other things.. In the night they had a huge firework display so we were alot of people from the Cité building who stood on the Erasmus bridge watching it! On sundau morning my whole body was aching after saturdays workout.. I could barely sit down on a chair without complaining.. Luckily its alot better today..

Now I'm gonna go and try to find my timetable so that I can plan this week!
Pictures from this weekend will come soon!

Kommentarer
Postat av: siv

Skickar din dator ikväll (om jag har råd!) så det blir lite lättare med kontakten med omvärlden.

2010-09-06 @ 15:10:36
Postat av: siv

Zorba, heter låten (och filmen med Antony Quinn)

2010-09-08 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0