Roof BBQ

God eftermiddag!
Andra skoldagen idag..
Hade engelsklektion för första gangen sen jag tog gymnasiet..
Den var rätt kort och väldigt simpel.. Nivan pa klassen är nog rätt olika.
Efter engelskan hade vi European Economics som paminde väldigt mycket om European Law, men jag tror säkert att de kommer skilja sig mer at efter hand!
När skolan var klar anordnade studentkaren BBQ pa taket och för 2€ fick man tva hamburgare och en dricka.. Det är överlag rätt billigt hittills i det här landet! Det gillar vi!

Nu ska jag iväg och träna.. Intalade mig själv att jag inte behövde göra det igar eftersom jag gar pa antibiotika... Men man kan ju träna ända sa idag far jag nog allt dra mig dit!


Good afternoon!
Second schoolday today!
Had english class for the first time in probably four years.. It was quite short and very simple.. I believe that the level of english skills are very different in our class..
The next lession was European Economics which reminded alot of European Law that we had on tuesday but they'll probably separate more after a while..
After school there was a BBQ at the schoolroof.. 2 burgers and bevarage for 2€! Everything is quite cheap here in this country.. I suppose that in comparision to Oslo everything is cheap!

Now I'm off for workout! Managed to tell myself that I didn't have to do it yesterday since I'm on antibiothics.. But since it doesn't matter if I exercise or not I don't think I can go with that excuse today.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0