Min älskling är hemma!

Min lilla älsklingslaptop har äntligen hittat till Rotterdam! 
I förmiddags var det en kille här och ringde på min hi-tech porttelefon och levererade den! 
Så nu har förmiddagen ägnats åt att installera en massa olika program!

Nu har pluggandet börjat lite på allvar så nu måste jag skärpa till mig och börja bli en seriös student! 
Det första jag ska göra är att skriva om Innovation. Det låter inte så jätteseriöst när jag tänker efter.. Ganska flummigt och svårdefinerat men det ska nog bli bra! 

För att fira att jag äntligen kan lägga in bilder igen så kommer en bild från World Port days där jag hittade en mycket fin bokstav! 

My sweet laptop has found its way to Rotterdam! This morning there was  a man calling on my hi-tech doorphone (it has a camera) and delivered it! 
So now I've spent the morning installing a lot of different programs! 

Studies have now started a little more seriously so now it's time for me to become a more serious student! I have to write about Innovation.. Might not sound so serious but I think it will be allright! 

To celebrate that I finally can post pictures here again I throw in a pic from World Port days where I found a beautiful letter on the ground!

Kommentarer
Postat av: siv

Va skönt att laptopen hittade rätt och hel verkar den vara också

2010-09-11 @ 10:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0