Built in clock

Godmorgon! 
Vaknade 9.28 imorse och kollade på mobilen och insåg att jag glömt trycka på den sista knappen som aktiverar alarmet! Lyckligtvis var det 9.30 jag skulle gå upp så min inbyggda klocka måste ha väckt mig av sig själv. 
Det händer ganska ofta att jag vaknar precis innan klockan ringer. Konstigt men väldigt praktiskt!
Idag är det lektioner som gäller hela dagen och imorgon ska jag till Vlaardingen och besöka företaget som vi samarbetar med i projektet. Dijkshoorn. Det ska bli kul att se hur de har det där och att få se en ny del av Holland!
(nylonguysmag.com)
Morning! 
Woke up 9.28 this morning and noticed that I'd forgotten to push the last button that sets the alarm. Luckily I was gonna set it on 9.30 so my built in clock woke me up! This happens quite often, that I wake up just before the alarm. Very weird but oh so practical. Especially since I hate the sound of the alarm! Today I have lectures all day and tomorrow I'm off to Vlaardingen to visit the company we cooporate with for the project, Dijkshoorn. It will be really fun to visit them and also to discover a new part of Holland!

Kommentarer
Postat av: Una

Ah okej. fan vad intressant, ska försöka följa dig! :D Älskar att resa och det är så himla kul att läsa om andra som också vågar ta steget och göra det man vill. :)



Åh tack så mkt!

2010-09-21 @ 16:25:36
URL: http://ualeksic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0