Antibiotika i öga och mun

Jag har hittat hur man gör prickarna över ä och ö! Har inte hittat á än.. Det kommer kanske! 

Nu har jag efter mycket om och men varit hos läkaren.. Trodde inte att jag skulle komma dit ett tag..
Jessica som jobbar som internationell koordinator pa InHolland bokade läkarbesöket at mig och visade vart det lag pa en karta och när jag skulle hemifran tog jag med mig en karta.. Det var bara det att när jag väl kom fram til Rotterdam Centraal och vecklade ut kartan fanns inte den gatan jag skulle till utmärkt! den Och inte en endaste liten holländare kunde hjälpa mig att hitta gatan dit jag skulle och da fragade jag till och med en man med kartbok och en i ett informationsbas! Smastressad, aningen frustrerad och med en svag känsla av att den här gatan inte fanns pa riktigt ringde jag till Shika i mitt hus och bad henne kolla pa Google maps.. och som tur var sa hittade hon vart den lilla lilla gatan lag och lyckades guida mig dit! Tack och lov! Sa nu har jag fatt antibiotikatabletter och en ny antibiotika ögonkräm och haller tummarna för att det ska ga iväg nu snabbt som bara den! Nu far det vara nog pa den här ögonhistorian!

Puss och hej fran ett blasigt Rotterdam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0