Warning warning warning

Jag kan komma på en sisådär tvåtusen saker som är roligare än att plugga.. 
Diska är till exempel en av de sakerna.. så ni förstår på vilken nivå min studielusta är för tillfället. 
En sak jag har gjort nu i min icke-studerande fas är att leta efter jobb.. ILLA ILLA ILLA.. Jag vill börja jobba! 
Hittade ett jobb på IKEA som Product Communicator.. Det vill jag ha! Det vill jag va! I hettans minut passade jag också på att försöka ordna det så att jag kan läsa Brand Management under min andra period här.. Smart Hanna, smart.. Plugga ännu mer när du inte ens har motivationen till att plugga till dina stundande tentor..
En kopp kaffe till så kanske studiemotivationen infinner sig!
I can think of approx 2000 things that are more fun than studying at the moment..
Take care of the dishes for example..
So you understand where my study motivation level is at..
One thing I've done now during my non-studying phase is to look at vacancies..
bad bad bad! I really want to start working..
Found one job as a Product Communicator at IKEA.. I want! I want! In the heat of the moment I also made an attempt to apply to the minor Brand Managment.. Clever Hanna.. Really clever! Apply for even more courses when you cannot even motivate yourself to study to your current studies.. 
One more cup of coffee and then maybe change will come!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Efter en relativt lugn första månad är studierna nu igång på allvar. Det är mid-terms, grupparbeten och diverse andra inlämningsuppgifter som skall in - allt så samma gång i sann akademisk anda. Men det skall nog gå bra med lite planering och struktur.



Jag är också sjukt peppad på att börja jobba nu. Tänkte ägna jullovet åt att leta potentiella jobb ;)



Kram och lycka till!

2010-10-20 @ 17:07:27
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0