Monsterweekend

Vilken helg! Den har verkligen inte blivit som jag hade tänkt mig! Jag hade sett fram emot en jätterolig helg fullspäckad med roliga aktiviteter och allt möjligt skoj, men vad händer?? Fick inflammerat tandkött i onsdags eller torsdags och i lördags hade det blivit så illa så jag var tvungen att avbryta min kväll med Rebecca ute på stan för att åka hem och försöka sova.. Sömnen gick med minst sagt uruselt resultat och jag låg mest bara och mådde kasst.. Söndagen var också en riktig pina och eftersom jag skulle operera mitt öga fick jag inte äta blodförtunnande medicin så som Ipren, Alvedon och alla andra vanliga värktabletter.. *yeay*
Idag har jag iallafall vart hos både tandläkare och ögonläkare så nu är jag lite mindre defekt än tidigare och ser fram emot en lång natts ostörd sömn!
What a weekend! It has not turned out anything as I'd hoped and expected. I was looking forward to a really fun time with friends and family.. but what happens?! On wednesday when I was still in Rotterdam my gums was starting to be infected and on saturday it had turned so bad that I had to end my night with Rebecca out in town to go home and try to sleep.. with emphasis on try, since it hurt so much that I barely slept anything that night. And because I was gonna operate my eye I wasn't allowed to eat any regular kind of painkillers 48 hrs before surgery and that really complicated the matter! Today I have at least been to the dentist and the eye-surgery so now I'm a little less defect and can now look forward to a long night of fabolous sleep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0