Hemma i Stockholm!

Trodde att jag skulle ha massa tid på mig på Schiphol flygplats idag men i vanlig ordning så går tiden på flygplatsen i superfart så jag fick ganska snart efter att jag kommit dit bege mej till C16. Nu är jag hemma hos mamma och pappa, vi är två rum kort för närvarande så det är bara att försöka sova där det finns plats!
Imorgon ska jag nog till Fotografiska Museet och kolla på en utställning om modefotografi där och sen på eftermiddagen ska jag träffa Madde och Tsega! Yeay!
Thought that I would have alot of time on Schiphol airport today but as usual airport time is at least twice as fast as real time so I didn't have so much time anyways before I had to get to C16. Now I'm at mum and dads and we're two rooms short so it's just to squeez in wherever there's room at the moment! Tomorrow I'm going to the Photographic Museum to see a exhibition about fashion photography and then in the afternoon I'm meeting up with Madde & Tsega! Yeay!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Mysigt att vara hemma och hälsa på lite. Själv får jag hålla mig till tåls till den 20:e december, då jag flyger hem.

Hoppas du får en fin helg.

Kram

2010-10-02 @ 18:14:36
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0