Drömmar från Förr

Hejhej..
Sitter och rensar på min externa hårddisk och försöker få någon ordning på den..
Hittar massa gamla dokument som jag har glömt bort att jag skrivit... 
Hittade bland annat en lista där jag skulle komma på 100 saker jag skulle göra i livet innan jag dog.. 
En slags Bucket list antar jag men skriven innan jag såg filmen.. Den här listan är runt 6 år gammal!
Eftersom mitt prov Office paket har gått ut kan jag tyvärr inte kopiera hela listan och klistra in den här men jag kan ge er ett axplock..

7. Lägga till Julie i mitt namn (Jag hade världens hang-up på det namnet.. vet inte varför men jag tyckte att det var det vackraste namnet i hela världen)
9. Gå med i Klubb 100 (Ja, det skulle bli väldigt mycket resande.. Klubb 100 är när man varit i mer än 100 länder längre än 3 dagar tror jag.. Hittills är jag nog någonstans runt 25 så vem vet.. Det kanske finns en möjlighet).
11. Äga en cab
13. Besöka Galapagos
14. Besöka Buthan
15. Bo i USA
20. Skaffa Hund
21. Skaffa Katt (Hur tänkte jag att det här skulle gå hand i hand med resandet?)
24. Åka helt ensam på en utlandsresa (Kanske jag kan ticka av nu när jag bor här i R'dam)
35. Skriva en sång


Jag kom aldrig till hundra punkter men jag tror att det kan vara rätt bra att skriva ner sina drömmar så här.. Då ser man ju lite vart man vill och vad som är viktigt i ens liv.. Sen kan det också vara väldigt kul att se hur saker och ting ändras i livet och skratta lite åt vad ens gamla jag ville som ens nuvarande jag kanske inte tycker är lika viktigt!


Nu ska jag fortsätta sortera här! Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: empa

haha! Julie, det glömmer vi aldrig.. Det var lixom DITT namn! ;)

Och galapagos, den drömmer ser vi till att besanna en vacker dag, räkna med mig!

2010-11-24 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0