1 år!

På tal om noll och ingenting så har jag nu varit en aktiv bloggare i ett år! 
Jag har slöbloggat på den här bloggen sen Augusti 2008 när jag flyttade till Borås för att börja plugga på Textilhögskolan... Men det var inte förr än ungefär ett och ett halvt år senare som jag kom igång med att skriva nästan varje dag.. 
Startskottet för mitt aktiva bloggande är oerhört oinspirerande och lyder så här:
:
"Söndag förmiddag...eller ja lunch.. Jag har bara segat hela morgonen och inte orkat göra någonting.. Å så får jag det här undebrara sms:et "Kaffe?"

Ja gärna!
♥ kollektivet!"


Nu ska jag ner och kolla till Tom (ja julgranen) och se om vi kanske ska kolla på Shutter Island ikväll vilket vi har skjutit upp nu i en halv evighet!
God natt kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0