Thursday and I'm back in Borås

Hejhej!
Nu har det visst vart lite tyst här igen i några dagar.. Har inte haft så mycket ro att skriva när jag varit hemma för det var byggjobbare hemma hos oss hela dagarna och hamrade och sågade och rev för å fixa en ny trapp! Jag har haft två mysiga och rätt hektiska dagar i Stockholm.. Försökt träffa så många vänner som möjligt och familjen.. rensat bland alla flyttlådor som står i mitt rum för att det ska se lite mer drägligt ut  där med mera..

Tidigt imorse åkte jag hem till Borås igen tillsammans med pappa som skulle till Alingsås.. smidigt värre! 

Nu har jag börjat packa inför flytten på tisdag.. Har redan insett att jag har för lite väskor.. och alldeles för mycket svarta kläder!  

Hi there dears!
Haven't had the peace to write while I was home since I was there so shortly and there was workers all over our house changing the stairs! The two whole days I spend in Stockholm have been really nice though! I've met a lot of friends and family.. I've also tried to make some space in my room that has been full of boxes with stuff from my apartment down here in Borås! 

Early this morning I went back to Borås with my dad who was going to Alinsgås.. really nice for me! :)

Now I've started to arrange for the move no tuesday. Have allready realized that I have too few bags and too much black clothes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0