Söndag


Moi - Posing it up before going to Taina yesterday

Hejsan! Har precis suttit och försökt kolla på holländskt barnprogram på YouTube för att se om jag kan lära mig någon holländska.. men det var dåligt med det.. Jag förstår vissa ord men det mesta åker bara ihop till en enda gröt! Det låter lite som ett hittepåspråk det där.. Hade det varit textat tror jag nog att jag hade förstått betydligt mer för jag tycker att det är ganska lätt att läsa på holländska..

Igår var jag på middag med Julia och Taina hemma hos Taina och sen kom några britter och spanjorer dit också så vi hängde där och spelade  spel och hade det trevligt!

Mamma och pappa lever loppan i Kina och jag får lite mail och mms från dom med jämna mellanrum.. Igår hade de köpt ett par jättefina skor till  mig som jag ser fram emot att få använda! :) Det var något konstigt med bildformatet så jag kunde inte lägga in någon bild här!

Nu ska jag städa iordning lite och sen ska jag vandra till Coop för att köpa lite mat inför kvällens Tacomiddag med Andreas, Malin och Sandra! :)
Tot Ziens!
Hola! Just watched a dutch cartoon on YouTube to try to learn some dutch.. didn't go so well though because everything just sounds like a big mess.. If there would be subtitles I think I would understand a whole lot more because the words is spelled similar to swedish and german but sounds really different.. like a mixture of american, danish and german!

Yesterday me, Julia and Taina had dinner a Tainas place and then som brittish and spanish people joined in and we hung out and played card games..

Mom and dad are living the life worth living in China at the moment and sends me e-mails and messages every once in a while.. :) Yesterday the showed me a really nice pair of sneakes that they have bought  for me.. can't wait to put them on! There was something wrong with the picture file though so even though I could see it I couldn't save it to .jpg or upload it here..

Now I'm gonna un-mess my room and then go grocery shopping for tonights taco-dinner with Andreas, Malin and Sandra!
Tot Ziens!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tinglan-pinglan och jag hade minsann himla trevligt :) Vi styrde upp söder och årsta med vår vanliga bravur.

Oh, så den är så bra alltså? Fasiken då måste man ju styra upp det där med att se den. Är sjukt taggad nu.



Tacomiddag, guh så gott!

2010-05-16 @ 19:42:52
URL: http://differentheartbeats.blogg.se/
Postat av: Mia

Skor från Kina! Vad härligt :)

2010-05-18 @ 10:27:31
URL: http://www.menmia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0