Shishaahh..oh sorry.. Scissor

God morgon!
Solen verkar skina på idag också.. så vitt jag  kan se.. men det känns inte som om det är så värst varmt..

Imorse vaknade jag med en plötslig lust att klippa av mig håret i á la Carey Mulligan.. Tycker att de kan vara så fint!! Men jag ska absolut inte göra det! Jag har verkligen inte ett ansikte som skulle passa i en så kort frisyr så jag skulle ångra mig bittert om jag gjorde det! Men det är iallafall fint på dom som passar!

Morning!
The sun is shining today again.. as far as I can tell.. but it's probably a bit cold still..

This morning I woke up with a sudden urge to cut of my hair á la Carey Mulligan.. I think her hairdo is so sweet and really suits her.. However.. it would  suit me at all and I would probably regret it for a long long time if I cut my hair off! But still, it's really nice for those who looks good in it! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja visst är det frestande att bara kapa av sig alltihopa! Det blir nästan som en tvångstanke när man ser hur fint det är på andra. Samtidigt som man vet att resultatet förmodligen inte skulle vara smickrande.

2010-05-11 @ 10:44:41
URL: http://differentheartbeats.blogg.se/
Postat av: siv

Ja men ibland måste man våga och det växer ju ut igen!

2010-05-11 @ 13:04:40
Postat av: Jenny

Oh, det har du rätt i. Det växer ju ut.. Hmm...



Oh det var så skönt! :D Solen strålade, det var varmt. (Är grisrosa i fejjan nu, solen tog rätt bra)

Vi bjöds på lunch och fika när vi guppade runt utanför Stockholm. Perfekt dag!

2010-05-11 @ 22:18:47
URL: http://differentheartbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0