Monday's blue


Världens bästa Lukas! Den här bilden måste jag spara till hans studentskylt!
My cousins' supersweet child Lukas. Saving this picture for his graduation!


Idag, när vi ska sitta i biblio och plugga hela dagen, är det så klart strålande sol utanför mitt fönster! jag tror inte att metrologerna är helt på vår sida... de dagarna vi bestämmer att vi ska vara lediga är det kallt och blåsigt och dagar som idag så är det supersoligt.. har inte varit ute än i och för sig så jag vet inte om det är kallt eller varmt.. men det ser härligt ut!

Jag börjar inse nu att flytten härifrån Borran närmar sig.. Det känns lite overkligt att man inte ska se den här staden och samma folk varje dag.. men samtidigt ska det bli väldigt kul att komma till nya platser!

Today when Annie and I've decided to sit in the library all day the weather is fantastic.. all blue.. It's something wrong with our planning.. we always decide to be free when it's cloudy and to work when it's sunny.. :/ 

Starting to realize that the move from Borås is getting closer.. it feels a bit unreal..gonna be strange to not see this city everyday and the same people.. but exciting as well! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0