Hoffmaestro & Chraa i Borås igår

Ni som har läst min blogg en lite längre tid kan knappast ha missat att ett av mina absoluta favoritband är elvamannabandet Hoffmaestro & Chraa bestående av Jerry Hoffmaestro, John 6:10, All-indgren, Melo, The Eby, South Central, Hamp the Champ, Det fysiska fenomenet, Don Harbonese, Petter de Chocolate, The Kalibrator.. *puhh..* Igår spelade de på Parkhallen i Borås och jag hade inte en tanke på det! Illa illa.. jag funderade på om jag skulle gå i veckan men hade inte riktigt tid att styra upp det med någon.. Nu idag tänkte jag på det och fick för mig att det var ikväll och att man kanske skulle försöka ta sig dit ändå.. Men så märkte jag att ja missat det! Rackarns bananer! Men jag såg dem ju när de röjde loss på Annexet så det är inte så farligt ändå.. Såg precis deras spelschema för sommaren.. Håll era tummar för att de orkar hela sommaren och inte bränner ut sej för jag fick nästan magsår bara av att läsa deras schema!

Nu måste jag fixa iordning mig för tjejkvällen med BOLD-tjejjorna!
Those of you who have read my blog for a little while probably know that one of my favourite bands are Hoffmaestro & Chraa.. Yesteday they played in Borås and I totally forgot it.. Was thinking about going during the week but had no thought what so ever about it during the friday... But it wasn't that long since I saw them in Stockholm so it's not any bigger loss.. Saw their touring schedule at their page and almost got a  heart attack.. They're playing allover the country all the time.. Crossing my fingers that they don't hit the wall..

Now I've to get ready for girlsnight with the BOLD-girls!

Kommentarer
Postat av: PIP

Du vet väl att Hoffmaestro kommer till festivalen Putte i Parken i sommar?!:) Glöm inte det!

2010-06-02 @ 13:47:42
URL: http://www.putteiparken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0