Dabidebabduadibi


Leigh Lezark

Hej mitt i natta!
Bilden har i vanlig ordning ingenting med det jag ska skriva å göra.. men snygg bild är det!

Imorn kommer några och kollar på min lägenhet.. håll tummarna för att de vill hyra den och stanna till januari så att jag får slut på det här oroandet någon gång.. Hoppas också på att det ska hända mer roliga saker under torsdagen. så håll tummarna för det också! :)

God natt!

Hey!
The picture has as usual nothing to do with what's on my mind.. but it's a gorgeous picture at least!

Tomorrow two people will come to look at my apartment! Cross your fingers that they want to rent it so that I can stop worrying about this mess and just have it overwith.. I'm also hoping for some other fun things to happen tomorrow so keep your fingers crossed for that too!

Good night!

Kommentarer
Postat av: siv

Vi vill gärna veta vilka roliga saker det handlar om ....

2010-05-06 @ 10:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0