5 o clock in the mooorning


man selling stickers on Karl Johan, Oslo

Det är väldigt få gånger jag kommer upp innan jag har snoozat minst två gångeer.. men idag är undantaget som bekräftar regeln.. När jag har någonting viktigt att passa, ett flyg, buss etc. så vaknar jag alltid innan väckarklockan.. Idag vaknade jag 45 minuter innan jag ställt klockan och förmodligen några gånger innan det innan jag bestämde mej för att gå upp.. Det är väldigt skönt att ha så mycket tid på sig innan jag behöver gå iväg.. Tänk om jag kunde vakna av mig själv så här mycket tidigare än vad jag behöver gå upp varje morgon! Vad mycket tid jag skulle ha till övers! Har inte bestämt mig om jag ska ta med datorn än.. Vi får se.. men eventuellt blir det mycket bloggande idag på bussen! :)

The times I manage to go up without pressing the snooze button at least two times are few.. today, however, is the execption that confirms the rule.. When I have something important to go to like a plane or a bus I always wake before I set the alarm.. Today I woke 45 minutes before I had to go up and decided that the extra time would be nice so that I could take it really easy and don't have to stress! It feels nice! Am however allready a little tired because I know that I have such a long day ahead of me.. But I guess that the adrenaline will kick in ones I get to Oslo!
Might bring my computer and then there will be alot of blogging on the bus I'd guess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0