Yellow polka dot bikini

Klädföretaget Nelly.com har en bikinitävling där man kan designa sin egen bikini... jag lekte runt lite och la in en text som jag scannade in för ett tag sen på bikinin.. :) Vad tycks? Hade kanske vart roligt med lite mer färger också.. Får ev fixa vidare med det senare.. Har ni lust kan ni rösta annars kan ni låta bli.. Jag vill också va brun å fin som bikinimodellen är.. ge mig lite solstrålar!

Clothing company Nelly.com have a design-your-bikini-competition online.. I played around a little and inserted a text that I scanned in a whila ago.. What do you think? Might have been fun with some more colours... Might have to fix that later.. If you want you can wote on my bikini.. :) I also want to be tanned as her... give me summer..
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer
Postat av: Tomasadina

Excellent site.

2012-01-26 @ 12:20:06
URL: http://tomasadina.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0