Tidig kvällsfilm!

Nu ska jag sätta mig och kolla på Stealing Beatuy med Liv Tyler som en av huvudrollsinnehavarna.. En kompis till mig sa att den var väldigt bra när vi var på biblioteket så jag lånade den där och nu ska jag ge den en chans! Njut av det sista av söndagen nu!

Going to watch the movie Stealing Beauty with Liv Tyler as one of the lead characters.. A friend recommended it to me when we where in the city library so I borrowed it then and now I'm gonna give it a shot! Enjoy the last of the sunday!


Kommentarer
Postat av: Siv

Hoppas filmen var trevlig. Själv låg jag på soffan och vilade fötterna efter en dag på fiket! Ha en trevlig vecka!

2010-03-14 @ 20:13:57
Postat av: ARMIN

HAhaha, jag älskar honom. Faktiskt inte min cd, hittade bilden någonstans ;) HEHE. Tack



Allt väl med dig? ;)

2010-03-15 @ 07:59:32
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0