Starbucks i Sverige

Som ni kanske har hört har ju Starbucks öppnat i Sverige nu.. eller ja.. på Arlanda!
Tänkte att jag skulle ha letat rätt på det sist när jag flög men jag hade inte tid för jag tror att det var en bit ifrån där jag var! Men mums va gott det hade vart!
Nu måste jag gå och göra mig en egen liten kaffedrink tror jag för att hålla humöret uppe!


Starbucks in London '09

This year the first Starbucks café has opened in Sweden! Or at the airport at least! Really wanted to go the last time I was there but I think it was quite far from where I where.. But it would have been so good! Think I'll have to go and fix myself a nice coffeedrink now to stay happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0