Sonntag

God morgon!
Antingen så är ni väldigt morgonpigga eller så var det väldigt många inne på min blogg igårnatt! Trevlig överraskning iallafall!  
Superfint väder idag ju! Solen strålar som bara den! :) Ska nog ta och gå ut på en promenad strax!
Jag har lämnat schlagerfestivalen bakom mig nu.. Fel låt vann men sen röstade jag ju inte heller så jag har ju egentligen ingenting att säga till om!
Nu ska jag dricka lite te och ni får njuta av de här öronmuggarna! :)

Morning! Sun is shining and it's so beautiful outside! Noticed that you must either have been really alert this morning or stayed up late last night and visitied my blog... it was a pleasant surprise!
I've left the ESC behind me now .. since I didn't vote I've realized that I have no right to judge.. :)
Now I'll have a nice cup of tea and you can enjoy this earmugs! :)

 
Dear van Gogh


Megawing



pics:mocoloco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0