Salem


Visste inte att man fick sprida musiken som är med att tävlar under melodifestivalen förr än det är klart vem det är som vunnit men jag såg att Aftonbladet lagt ut den här Salem-behind the scenes videon med hans tävlingsbidrag! Han är så sjukt bra (Och nästan från där jag är uppväxt) jag hoppas nog faktiskt att han vinner hela melodispektaklet! :)

This is Salem al Fakir that are competing to be the swedish number in the Eurovision song contest! He's really good and I hope that he'll win the Swedish competition!


Kommentarer
Postat av: Armin

Haha, du, jag med! Orkar inte... och det kommer vara slask nu, usch :(

Salems röst <3

2010-03-02 @ 18:44:15
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0