Rödljus

pic: alexkina.se


Ingen nyhet direkt men jösses vad röd man blir i ansiktet efter ansiktsbehandlingar! Det slår mej varenda gång! Tjusig som bara den! Fick gå i rask takt med halsduken upp till ögonbrynen för att inte skrämma folk! Var förbi apoteket också och köpte ögonvatten för att bli av med den här rackarns vageln! Veronica som minhudterapeut heter gav det glädjande beskedet att min hud inte alls är inflammerad på kinderna längre utan att det det som är kvar är hud som håller på att läka och att det är därför det fortfarande är rött! Jag har haft supermycket problem med min hy och det känns jätteskönt att det äntligen är på väg åt rätt håll och att jag inte behövde gå och få Roaccutan för det! Å på hudterapeutens ordination får jag inte heller träna på 24 timmar... Vilken otur va? det som jag hade så stora planer på att göra..NOT.. fast ja ska ta tag i de här latmasksfasonerna snart och börja träna igen!

Not really a newsflash but jeeez how red my face turns after facials! Feel like a real beauty! Walked really fast home with my scarf up to the eyebrows so that I wouldn't scare someone :P Veronica at the beautysalon told me that my cheeks no longer are infected like they've been for ages and that they are just healing now and that's the reason til why they are still a bit red!  
Now I'm not allowed to work out for 24hrs.. *oh no* :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0