Ring ring RayBan




Den här söta ringen köpte jag på Möbelmässan för några veckor sedan! Önskar att jag kom ihåg vad hon hette som jag köpte den av men det har för mig att hon var från Japan.. 60 pix.. mycket bra! 

Bought this cute ring at Stockholm Furniture Fair a couple of weeks ago! Wish I remembered the name of the artist but I think she was from Japan... it costed 60kr.. really good!  

Tror att det är hon längst ner till vänster på den ähr bilden.. Bilderna är från Designboom Marts utställning på möbelmässan!

Think it's the girl in the lower left corner :) Picture from Designboom Mart at the furniture fair!


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Vilken häftigt ring! Skulle få kunna sitta på mitt finger:)

2010-03-16 @ 18:45:08
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Nicolasedel

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-12-19 @ 07:48:22
URL: http://nicolasedel.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0