Peace & Love Tub



Hmm.. jag är inte helt för det här å va normal på foton...det blir antingen flippat eller fjortis.. och när jag väl börjat fota håller jag på tills minneskortet blir fullt.. :P Det här tyget har jag stickat i Trikålabbet på Textilhögskolan.. Hjärtan och fredsmärken! Hittade pappas gamla brillor från 80talet som ni ser på de sista bilderna.. fashion fashion :)

I just can't be normal on pictures... and once I've started shooting I'll just take pictures until the memory card is full! I knitted this fabric in the knitting lab at the University of Textiles.. Peace and Love pattern! Found dads' old 80s' glasses as you can see  on the last pictures.. Nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0