Morgon!

John & Yoko - In bed for peace

Är det inte konstigt att man alltid vaknar så tidigt när man får sova hur länge man vill? Tänkte att jag verkligen skulle sova ut imorse, men så  vaknade jag självklart klockan 8.. Jag kommer knappt upp klockan 8 när jag måste iväg till skolan!
Dagens program är att städa, diska, tvätta och packa! Kul va?
Kanske ska göra något för att fira att jag har fått pengar också!

Isn't it strange that you allways wake up so early when you can sleep for as long as you want? I was planning on sleeping 'til noon today but woke up at 8.. I barely can get up at 8 when I need to go to school!
Today I'm gonna clean, do the dishes and laundry and pack for Stockholm! Fun huh?
Might do something fun to celebrate that I got money today!


pic: hollywoodgossip.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0