MARS


Det har ju redan hunnit bli mars kom jag på nu!
Hur hände det här??
Och varför är det inte vår??
Jag tyckte lite synd om mej själv idag för att jag inte bor i ett varmt och underbart land och att jag inte har en aning om vad jag ska plugga till på tentan så jag bokade en tid för ansiktsbehandling på Petras Skönhetssalong!
Så nu om en liten stund ska jag iväg och skämma bort mig en timme! Sen ska vi nog se att allting känns mycket bättre och lättare :)

 

 

 



Today's March!! How did this happen? And why isn't it spring?? Felt a bit sorry for myself because I'm not living in a warm and wonderful country and because I have no idea about what I'm gonna study for for my exam so I booked a facial treatment at Petras beauty salon.. So I'm soon off to spoil myself a little for one hour and after that I'm sure that everything will seem much more clear and easier :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0