Helg!

Yes.. Somliga har det bra och kan börja sina helger redan på torsdagen!
Tentan gick okej! Det var lite svårt att veta vad man skulle ha pluggat på innan så vi får väl se hur det tar sej!
Åt lunch sen med Lott, Frida, Maria, Lollo och Elin på Eest.. Sushibuffé nomnom!
Nu på kvällen har jag vart på Kör! Riktigt kul, fast ja märkte att jag hade ont i halsen lagom tills vi hittade till salen där kören var! Men det gick skapligt bra iallafall!!
Nu ska jag fixa iordning mig och sen ska jag på tjejkväll med Taina från Portugal och Julia!

Weekend for me! Yeay!
The exam went ok! A bit hard to know that to study on before but I think I did allright!
Ate lunch with some girls from the class at Eest - Sushibuffet! nomnom!
Now I've just gotten home  from choir practise.. First time and it was so much fun! Notices when  I got there that my throath hurt a bit though! :) 
Now I have to fix myself a bit! Going over for girls nigh together with Taina from Portugal and Julia! 

Ta ta! 

illustration: wackereins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0