Happy Waffle!

Justja! Glad våffeldag på er allihopa! Får ju inte glömma bort att äta lite våfflor idag också!
Får se hur ambitiös jag är om jag ska äta matvåfflor med typ skinka och lax å sånt på eller om jag ska hålla mig till sötvåfflor med sylt och grädde!



Happy Waffle-day to all! Can't forget to eat some waffles today! We'll see how ambitious I'll be when I go grocery shopping if I'll make food waffles like the one on the left picture with salmon and spinach or if I'll just go with regular sweeet waffles with jam and cream!

Kommentarer
Postat av: ARMIN

Nej, matvåfflor går bort! Det skall vara original! :)



Jo, allt är bra med mig med! Jävligt inaktiv med bloggen dock. :P

2010-03-28 @ 11:56:36
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0