Hankie the Tankie


Han till höger är Hank the Tank men det var egentligen inte honom jag tänkte på när jag skrev rubriken..
Tänkte nämligen på mig själv och min enorma förmåga att hälla i mig vatten! Jag är en väldigt törstig människa!
När jag och några av mina närmsta vänner var i sydostasien och åkte runt för två år sen var vi alltid tvugna att beställa in tvålitersflaskor till bordet för att jag inte skulle behöva beställa in mer hela tiden och det var ganska komiskt att se när vi åt för en av tjejerna, Tsega, drack aldrig någonting medans vi åt utan drack allting efteråt och jag drack alltid upp två glas innan maten, två glas till maten och två glas efter maten.. :P
Men vatten är ju bra så vitt jag vet så det är väl bara bra att jag dricker mycket av det? Tur att jag inte tycker om läsk så mycket för då hade det blivit en väldigt massa socker i den här stackars kroppen!

The man to the right is named Hank the Tank but he's not the one I thought about when I wrote the topic!
Am actually thinking about myself and my extraordinary talent of drinking  water! I am a very thirsty human! :)
When I was travelling with some friends in souteastasia two years ago we always had to order in at least one big bottle of water so that I wouldn't have to ask for more all the time! It was really funny when we ate because Tsega, one of the girls, never drank anything to her food and drank it all afterwards and I drank like two glasses before the dinner, two for the dinner and two after the dinner! But water is good right? So as far as I'm concerned it's only a good thing! Lucky that I don't like coke and softdrinks like that so much because then there would be a whole lot of sugar running through this poor body of mine! :P


Hanna says: Yeay! GO WATER!
Thai 09

pictures: philadelphiaabout.com and private


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0