För ett år sen..


..eller femtonde mars var det egentligen men det var då förra Melodifestivalfinalen var! Då såg jag ut så här! Det kanske inte syns riktigt vem jag ska vara men jag är Avundsjuka Nanne Grönvall! Kolla va brun jag var! I både hud och hår! Hade precis kommit hem från Thailand en eller två dagar tidigare! Kvällens final blir lite mindre uppstissad än förra årets.. Tar det lugnt hemma i kollektivet i mjukisar!
Ha en trevlig lördagkväll! Puss och kram!

One year ago at 15th at march when the last swedish finals for the Swedish competitor in Eurovision Songcontest this is what I looked like! Dressed out to Nanne Grönvall (picture below)! Look how brown I am! Tanned skin and dark hair! Had just returned from thailand.. Tonights final is gonna be alot less posh than last years.. I'm gonna take it easy in the house with sweatpants and a cup of tea! Hope you guys get a great saturday! Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0