Flyg flyg fula fluga..

Hej hej!
Om en timme ska jag ha lyckats dra mig ner till busstorget för att påbörja min resa hem till Stockholm!
Ska bli skönt att flyga, inte så miljövänligt av mig, men det var faktiskt det mest ekonomiska alternativet och sen går det ju så väldans mycket lättare att flyga än att sitta i de där sega bussarna i sex timmar eller byta tåg tre gånger.. Jag längtar hem väldigt mycket nu faktiskt.. lite konstigt för det brukar jag inte göra..

Visst är det underbart varmt och skönt idag!? Iallafall här i Borås.. Jätteskönt, å man behöver inte ens ha jacka på sig ute.. :) Snälla låt det har vara början på våren! Inget vinteråterfall nu tack!

In an hour I'm leaving Borås and fly to Stockholm! Not so environmental friendly maybe but it was both cheaper than taking the bus  and much more comfortable! The weather today is wonderful! You don't even have to wear a jacket outside.. Please please pretty please let this be the beginning of the summer.. don't want any more snow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0