Farmor och Amanda Jenssen


God morgon! Sitter här å smaskar på en knäckebrödsmacka.. En väldigt bra sak med att åka hem till sina föräldrar är det stora utbudet av frukostmöjligheter.. Hemma hos  mig så är det oftast te, kaffe, knäckebröd eller havregrynsgröt som gäller för jag hinner aldrig äta upp fil om jag köper hem det.. Nu kan man ju fråga sig varför jag äter knäckebröd när jag har så  många valmöjligheter... men det var ett väldigt gott knäckebröd! :)
Nu ska jag strax in till stades gator och torg och hämta upp min farmor som ska fira påsk med oss! Sen vet jag inte riktigt vad dagen erbjuder mer.. Amanda Jenssen spelar på Debaser Medis och det hade ju varit förfärligt kul att gå på.. men är inte helt sugen på att köpa biljett för 270 pix och vet inte vem jag ska dra med mig som inte jobbar imorgon.. Dumt att alla är så ansvarstagande och jobbar! ;)
Morning! I'm sitting here eating a crispbread! One of the great things with staying at your parents' is the big choise of breakfast! At my place I usually have only a few things so that it won't go out of date.. Maybe crispbread doesn't sound so exciting but I can tell you that it was a really good cripsbread! :D
Soon I'm off to city to pick up my grandma who's coming here for easter celebrations.. Don't really know what to do the rest of the day! Amanda Jenssen plays at Debaser Medis tonight but I don't know who to bring since everyone is working and I'm not sure that I want to pay 270 sek for the ticket.. student economy you know! But mostly I don't know who to force to go with me with such short notice, stupid working friends ;)

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

svart te smakar väl bittert? :P

2010-03-31 @ 11:26:37
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: PIP

Amanda kommer ju befinna sig på festivalen Putte i Parken i år:)

2010-06-02 @ 14:04:01
URL: http://www.putteiparken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0