Kreativt Kaos

Letade efter min Ipod som jag inte har använt sen jag var i Thailand förra året tror jag... Letade igenom hela lägenheten och det slutade med att den låg på TVbordet.. varför är det så? Att det alltid ligger rakt framför ögonen?

I all röra insåg jag att det var dags att rensa lite i min kreativa låda och se vilka saker som var värda att spara och skissa vidare på och vilka saker jag kunde slänga.. Det blir alltid en nostalgitripp att kolla igenom skisser och illustrationer för jag minns vad som gått genom huvudet när jag har suttit med de här skisserna.. :) Fortfarande lite rörig och en del saker kvar att sortera upp som ni  ser! :)


Was searching for my Ipod that I don't think I've used since Thailand last year! Searched through the entire apartment and at last I found it at the TV-table.. right infront of my eyes! Why is it allways like that? That the things you're looking for is just infront of you but you don't see it!?

In all the mess I realized that it  was time to clean up in my creative box and see what things are worth keeping and what I could throw away.. So now I've been all nostalgic going through old sketches and illustrations.. :) Still a bit to go as you can see so I better get back too it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0