Besöksrekord och Blonde ambition



Jag är ingen storbloggare.. jag har en rätt trogen skara på sisådär 15-20 personer som kikar in dagligen.. så döm av min förvåning nu när jag har skramlat ihop hela sextio besökare på en dag! Tack till Hoffmaestro & Chraa, tror jag! :)  Kanske borde bli sån där turnéfjortis och dokumentera varje konsert för å skramla ihop lite fler läsare! haha..eller nej, det kanske inte är riktigt det som är målet med mitt bloggande... Vad målet är? hmm. mja du.. det är nog att ventilera lite.. och för att komma ihåg roliga design saker som jag ser.. och uppdatera vänner som inte bor så nära mig längre om vad som händer i min vardag!  

Nu har jag blivit blond och fin hos Ronja! Håret har fått sej en ordentlig uppfräshning också och jag behöver nu inte gå runt och skämmas i utsläppt hår! Det är ju lite kort.. men det var tvunget! För första gången sen jag hade svart hår 2008 kan jag nog återigen ta på mig någonting rosa.. mitt hår har haft en himla massa konstiga rödaktiga färger som inte har velat samarbeta med rosa.. Inte för att jag brukar ha så mycket rosa kläder men nu finns det iallafall en möjlighet! (sen har jag lite rött ljus i min garderob så det blev ju rödaktigt ändå på bild)


I'm not a big blogger! I have maybe 15-20 perope who visits my blog every day.. So I was really surprised to see that today I've had 60 visitors! Thanx Hoffmaestro & Chraa, I belive.. :) Maybe I should start touring with them and blog about each concert to get some more readers.. or.. ehh.. naaah.. I don't think the number of readers is the purpose with my blogging.. I mostly blog to get things out of my system.. and to remember things that I find that are cool and different.. and let my friends and family know a little bit more what I'm doing with my days! :)

Now I've gone back blonde! Haven't been blonde since early spring 2008.. It feels really good to have fixed my hair a bit.. I almost started to feel embarrased to walk around with so messy hair!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0