Sånt jag brukade blogga om, del 1: Skor

God morgon!
Jag satt igår när jag var ledig och läste igenom mina feeds som jag inte har orkat kolla på på hur länge som helst eftersom jag bara är trött hela tiden.. Insåg att det var väldigt länge sen jag skrev om någonting annat än min nya karriär som framgångsrik kock.. höhö.. Så nu kommer en uppdatering om vad som hänt i den roliga designvärlden medans jag har stått med blåmusslor upp till armbågarna! 
Tema: Skor
Morning!
Realized yesterday when I was reading through all my rss-feeds that I haven't been looking at since I moved here that it has been a really long time since I blogged about something else than my new carreer.. So to all of you who are bored of reading about fish and bruises, here comes an update from the fun world!   Theme: Shoes

Dsquared2 Skeletal Stilettos. De här skorna är så underbara! Skor i den här stilen får mig att också vilja bli designer och göra liknande underbara kreationer! :)


Nike78 at London Design Week 2010.

Taka Hayashi for Vans Vault. I love these shoes! Give me!



Kommentarer
Postat av: siv

Dom första tycker jag ser ut som ett giraffskelett! Kanske något för ortopeder.

2010-06-21 @ 15:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0