Rekordtidigt!

Idag cyklade jag (ja, cyklade! För första gången på typ 2 år) ner till jobbet vid tio tiden för att mötas av nyheterna om att vi öppnar först klockan 12 på söndagar och att jag inte skulle börja förr än om en timme.. Som plåster på misskommunikations-såren behövde jag inte komma till jobbet förr än klockan tolv. Cyklade hem igen och umgicks lite med Tsega innan jag gick ner och jobbade i några timmar.. Det var jättelugnt idag för det var så dåligt väder så vi stängde köket klockan 20 och klockan 21 var vi färdiga att gå hem! Väldigt skönt att ha en så tidig kväll!

Nu ska jag njuta lite va kvällen! Jag skriver väl snart igen och ska försöka skriva något annat än bara om mitt jobbande! :)
I cycled (for the first time in like two years!)down to my job today at 10 to get greeted with the news that we don't open until 12 on sundays so I was one hour early. To make up for the miscommunitcation I didn't have to get back until 12 o clock so I went back home and hung out with Tsega for a while.. The working day was so calm and we closed the kitchen at 20.00 and was finished at 21! Really nice to have a short day for once! :) 
 

I'm gonna enjoy my free night for a while now!
Talk to you soon.. Perhaps with something a bit more interesting than just work work work..

Kommentarer
Postat av: siv

Ingår cyklar i hyran?

2010-06-14 @ 09:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0