Rain

Hej!
Jobbar och sliter.. eller det är inte helt sant.. Var ledig i måndags och idag är jag ledig igen.. Men igår jobbade jag iallafall 12,5 timmar så lite har jag ju jobbat iallafall och sen ska jag jobba torsdag-måndag..
Idag hade jag i vanlig ordning tänkt att sola men det regnar som bara den.. Håller tummarna för att det spricker upp! Målet för sommaren är att bli brun, rik och smal! Brun och rik går ganska.. men smal.. njaee.. På den fronten går det nog inte så bra.. På jobbet har man ingen koll på vad man äter utan man tar i sig vad som helst för att få i sig lite energi.. Det är ju inte direkt så att kockar är kända för att vara smala och jag börjar förstå anledningen till det!
Nähä, om man skulle ha lite spa för sig själv nu då när vädret är så trisst att det inte är någon idé att  gå ut!
Ha det!


Hi,
Hard working woman writing.. Or no.. That's not entirely true.. I was free on monday and today I'm free again.. But yesterday I worked 12,5 hrs and I'm gonna work full days now all days until monday! The plan for today was of course to stay out in the sun and improve my tan but it's raining alot! Crossing my fingers that the rain will stop and the sun will come out soon! My goals for the summer is to get tanned, rich and skinny.. Tanned and rich has gone quite well so far! But skinny... well ehmm.. let's say that I can understand why chefs don't have the reputation to be skinny.. You eat whatever you can find when you have a few minutes of peace in the kitchen..
Well well.. time to have some SPA for myself now.. must come up with something fun to do now that the weather is so bad! Take care y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0