Have We Met? I'm Quasimodo


Läcker jag ser ut va? Jag skyller allt på städningen! Det måste ha varit något illvilligt dammkorn som letade sig in i mitt öga och besätmde sig för att stanna. Igår var de lite svullet och nu på morgonen.. tada!! Quasimodo!
Ont gör det också! Idag känner jag en stor tacksamhet till att solen skiner så jag kan gömma mig bakom ett par solglasögon..
Quite gorgeous I look today, don't you think?!
I'm blaming it all on the cleaning.. S
ome stupid little grain of dust must have found it's way into my eye and decided to stay there..
Yesterday it was just a little red and started to become a little bit infected and then today.. tada! Quasimodo! And it hurts as well! I'm thankful for the sun today so that I have a good reason to hide behind my sunglasses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0