Day off!

Tjaba!
Tänkte bara skriva några rader så ni vet att jag lever!
Jobbade 15 timmar min första provjobbsdag! 10-01!
Jag var ju förberedd på det som tur var eftersom Maria hade jobbat nästan så länge dagen innan!
Igår började jag klockan 15 så jag tog det rätt lugnt på förmiddagen.. Köpte två par jeans och ett skärp som jag kan ha när jag arbetar.. Cubus hade rea så de sålde massa jeans för 49 nok så då passade jag på! Kändes som ett mycket lagom pris för byxor som jag förmodligen bara kommer kunna ha över sommaren för att de kommer lukta så mycket krabba sne.. (Annars kommer jag få samma rykte som hon tanten i Smala Sussie) Gårdagen gick tusen gånger bättre än första dagen och det känns verkligen som om man skulle kunna ha väldigt kul på det här jobbet i sommar.. även om man kommer vara väldigt trött i benen! Idag är jag ledig och ska försöka plugga lite och sen ska Martin komma hit med resten av min packning. Det ska bli skönt å få hit lite mer saker! Även om det gått rätt bra med de få sakerna jag har nu!
Vi hörs senare! Tjingtjing!
Hola!
Just thought I'd write a few lines to let you know that I'm alive!
Worked 15 hrs on my first working day! 10-01! Luckily I was prepared for it since I knew that Maria had worked almost as long the day before! Yesterday I started at 15.00 so I just chilled during the morning.. went down to Karl Johan and bought 2 pair of jeans and a belt to wear at work.. they had super sale at Cubus so the jeans was only 49 nok.. good deal for pants that I probably will have to throw after this summer because they will smell like lobster!

Work yesterday went so much better than the first day and I really think that this could be a really fun job for the summer.. Even though the legs will be really tired most of the time! Today I have a day off and then I'll work the rest of the weekend! Martin is coming with the rest of  my stuff today as well and it will be nice to get some more things here! Eventhough it works quite ok with the few things I have now too!

Well..Gotta study some! Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du får åka till Frankrike och köpa dig ett par, jag ångrar att jag bara köpte två.

2010-06-11 @ 14:46:18
URL: http://vartnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0