Tvättmaskinstrubbel

God morgon! Jättefint väder idag.. igår var det också det och då låg jag hemma hos Cajsa på hennes takterass och solade och åt färsk frukt hela dagen! Det var verkligen en jättehärlig dag!
Igår hände det också en inte så härlig sak.. Jag skulle tvätta mina arbetskläder och däribland min fleece jacka... Jag tror att det var så att den tog åt sig alldeles för mycket vatten och att den tillsammans med jeansen blev alldeles för tung för maskinen så själva snurr-delen i tvättmaskinen verkar ha sagt godnatt... Det känns väldigt jobbigt och jag vet inte riktigt hur jag ska ordna det så att den ska börja fungera igen... Det känns som om det kanske kan bli dyrt..



Morning.. The weather today is great but unfortunatly I have to work all day so there will be no more tanning today.. Yesterday I was in my classmate Cajsas' aparment and hung out at her roof terasse all day.. SO NICE...
In the morning I also think I managed to break our laundry machine.. I was gonna wash my fleece jacket from work together with some other things from work and I belive that it absorbed to much water so that it got to heavy and the spin-around part in the machine broke.. I am quite nervous about how I'm gonna be able to solve this! Feels like it might get expensive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0