Ms. Fixit strikes again!

Ungefär som Beyonce kände jag mig idag när jag stod på knä inne i badrummet med insexnyckeln i högsta hugg och två karlar hängandes ute på balkongen drickandes öl eller mjölk eller vad det nu var.. Och ni ska bara veta vad duktig jag var! :) I ett litet knyck så hade jag fått bort alla skruvar och upptäckte att det var själva snurrbandet som gått sönder, precis som jag trodde! Imorn ska jag ringa till en serviceverkstad och hoppas på att de har en sån rem inne eller att det går fort att beställa så vi kan börja tvätta igen! Ms. Fixit strikes again! Felt pretty much like Beyonce in this video when I was standing on my knees in the bathroom with my new bought tool and taking apart the laundry machine.. At the balcony the two men in the house where chilling drinking beer or milk or whatever it was.. And me fixing that laundry machine wasn't as bad a sight as I would have feared.. Quite quickly I managed to take it apart and see that it indeed was the "spin-around-band" that was broken! Tomorrow I'm gonna call a service center and hopefully they can help me to get a new one and then we'll be able to make the laundry again! Viva la femme! Ms. Fixit strikes again!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fasiken så händig du är fröken! :)



Haha, Fanta & Rosé låten växer med mängdlyssning! :D Videon är så dålig att den någonstans blir epic. Kissies fuldans är det bästsämsta jag sett!



Jobba inte ihjäl dig i grannlandet damen!

2010-07-13 @ 20:15:49
URL: http://differentheartbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0