Kombo på Allsång på Skansen

Hejhej,
Min dator har pajjat... och jag har inte lyckats pilla dit den där remmen till tvättmaskinen än.. Så mycket för ms fixit.. :P Men det ska nog lösa sig.. Sitter på Nico och Marias dator och kollar saker nu istället..
Maria var med på Allsång på Skansen i tisdags och jag och Nico satt här stolta och kollade på när hon dansade till Kikkis bra vibrationer.. Det var väldigt kul och se! Konstigt att se någon som man bor med i Oslo på tv från Stockholm! :) Ska kolla om jag kan länka videoklippet hit där hon dansar!

Har på tal om Stockholm hört att ni har superbra väder där borta.. Här är det minsann kallt och regnigt.. Hoppas på sol imorgon för då är jag ledig!!

Dags att knyta sig kanske! Hoppas att ni mår bra i sommaren!

Kommentarer
Postat av: Theresa

Roligt att läsa hur du har det! Önskar dig en härlig sommar trots att du verkar jobba mycket!

Theresa

2010-07-16 @ 20:13:58
URL: http://wwwcreativechaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0