Yesterday



Lite bilder från gårdagen! Vi var cirkus tio personer som gick på basketen. Det var vi som utgjorde hejaklacken när vi väl kom dit för alla andra var så tysta! Jag ska väl kanske inte ta åt mig så mycket av äran för det var spanjackerna som var de vildaste hejjarna! Men det var en väldigt rolig match! Jag hade lite problem att bestämma mig för vilka jag skulle heja på eftersom det var Stockholm mot Borås så jag hejjade lite på båda när jag tyckte att de var duktiga. Det var första gången jag var på basket så jag var glad att jag hade Enrique vid min sida som kunde förklara alla regler! Efter matchen gick vi till studentkåren för att träffa alla utbytesstudenter och sen avslutade vi kvällen på x&y!

Some pictures from last night! We were about ten people that went to the basketball game! We where the loudest cheeres in the entire hall.. or maybe not me but allt the spanish/mexican guys! It was a great game.. had a bit of a hard time to decide who I was gonna cheer for since it was Stockholm vs. Borås but I cheered a bit on both. :P 
This is the first time ever I watch a basket game so I was glad that Enrique explained the game for me while watching because otherwise I'd probably been entirely lost.. :P After the game we went to the Student Corps to meet the other international students and then we ended the night at the nightclub X&Y! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0