Väckt av sopbilen

God morgon!
Imorse vaknade jag till en orange saftblandare, ett backljudspip och ett brummande.. Sopbilen stod utanför å skulle tömma alla lådor.. 
Det kanske inte låter så trevligt men det var faktiskt ett rätt skönt sätt att vakna till liv på.. Föredrar det före väckarklockan som började kvittra lite senare!
Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag och Annelie iväg och träffa en karl på ett textilföretag för att se om han är intresserad av att samarbeta med oss till vårt Projektarbete! Håll tummarna!



Morning,
Woke up to a orange blinking ligth, and a beeping and burring sound from a garbage truck.
Might not sound so nice to wake up to but it was actually better than waking up to the chirping sound from my cellphone a couple of minutes later!
Have to start to get ready now.. Annelie and I are gonna meet a man at 10 from a fabric company to see if they want to co-work with us for our next project! Keep your fingers crossed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0