Taking Woodstock



Gokväll allihopa..
Idag har jag varit världens friluftsmänniska.
Vi var ett stort gäng som drog till Kypegården här i Borås och ordnade två stora eldar och satt där och grillade korv och hade det allmänt gött i några timmar! Hur mysigt som helst! Som när man var på friluftsdag när man var mindre.. :)
Var jättetrött av all friskluft sen när jag kom hem så jag somna klockan fem och vaknade igen vid halv tio.. halvbra måste jag medge för nu kommer det nog bli lite problem att somna igen!
Har precis suttit och kollat på Taking Woodstock så nu längtar jag till sommar, sol och festivalliv.. :)


Good evening Folks!
Today I've almost been a scout!
We were a huge gang that went to Kypegården here in Borås and made to big bonfires and sat there and enjoyed the heat and grilled hotdogs and kebab and stuff... So cosy!
Was so tired from all the fresh air (and smoke maybe) so when I got back home I fell asleep and slept between five and 21.30.. not so clever cause I think there might be some problems falling asleep again tonigt..
Now, I've just watched Taking Woodstock and am now wishing for summer, sun and festival iife! :)

 


Kommentarer
Postat av: Steinidunn

Nice site, keep up the good work!

2010-12-16 @ 13:18:26
URL: http://steinidunn.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0