Sötheter från Sui


Jag blev lite deprimerad av alla prefall kollektioner jag kollat på idag så jag bestämde mig för att backa tillbaka lite till den stundande verkligheten istället och kolla på rtw vår kollektionerna..
Anna Sui hade en underbart färgsprakande kollektion som fick mig att tänka på femtio- och sextio-tal..
Lite funderingar bara över bilden i översta vänstra hörnet.. Känns det inte väldigt mycket som Balmains orkesterjacka?

Started to get a bit depressed of all the prefall-collections and darkness so I decided to check out the rtw spring collections instead.. Anna Suis' collection is a wonderful collections of colours reminding me of the 50s' and 60s'..
A bit hesitant about the picture in the top left corner.. Isn't it a bit too much resembelling to the Balmain Orchestra jacket?

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Toppen ;) haha

2010-01-24 @ 22:39:39
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0