Oops!



Skulle bara gå ner på stan för å köpa lite mat och dricka till ikväll och sen tänkte jag att "äsh, jag kan gå in en kortis på H&M och se om jag hittar nåt"... och det gjorde jag ju!
När jag gick ut därifrån var jag en klänning, en skjorta, ett par leggings, ett par treggings, en kjol och fyra par tights rikare (och några kronor fattigare)..
Lägger upp bilder om ett tag kanske :)


Was just going down to ICA to buy some food and beverage for tonight and decided to go a small detour to H&M to see if I could find something nice.. and uhm.. I did!
When leaving the store I was a dress, a shirt, a pair of leggings, a pair of treggings, a skirt and four pairs of tights richer (and a few kronor poorer).. 
Might put up some pictures later! :)

Kommentarer
Postat av: -L

Tack =)

2010-01-30 @ 21:31:06
Postat av: simone

ah, underbara man :D

2010-01-31 @ 02:45:59
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 03:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0